Власні торгові марки EVA перемогли в міжнародному конкурсі PLMA 2021

Продукти власних торгових марок EVA перемогли на міжнародній виставці-конкурсі PLMA 2021 International Salute to Excellence Awards, обійшовши конкурентів із 23 країн.

Розробки EVA вже тричі поспіль отримують премію Salute to Excellence як найкращі нові продукти в своїх категоріях. Цього року журі відзначило маску для шкіри обличчя ТМ ABOUT face та набір кремів ТМ Just Kawaii. Оцінвали оригінальність концепції, властивості й склад продукту, дизайн пакування та інші характеристики.

Колагенова маска для обличчя ABOUT face Super Collagen Seaweed Face Mask здобула перемогу в категорії Cleansers & Masks. Журі відзначило екологічність, унікальність, збалансований склад і текстуру, а також поєднання ціни та якості продукту.

Подарунковий набір Just Kawaii Desserts In The World Marshmelow, до якого входять два види крему — для рук і для ніг — переміг у категорії Hand & Foot Care. Судді окремо відзначили оригінальний дизайн пакування.

На цьогорічний конкурс подали 600 проєктів 62 ритейлерів із 23 країн у 84 категоріях. Міжнародна суддівська колегія PLMA зібралася в Амстердамі, щоб розглянути подані заявки. Продукти-переможці додатково представлять на міжнародній виставці PLMA 2021 Back to Business «World of Private Label», запланованій на 14 і 15 грудня в столиці Нідерландів. 

«Ми втретє беремо участь у цьому престижному конкурсі й втретє святкуємо перемогу. Надзвичайно приємно, що міжнародне журі цього разу оцінило наше прагнення створювати інноваційні продукти, просувати ідеї екологічності, намагання використовувати сировину з рослин, здатних до швидкого оновлення, і спрямовувати нашого споживача до свідомого споживання та заощадження природних ресурсів. Проте найвищою нагородою для нас завжди було й буде визнання наших покупців, для яких насамперед і працює наша команда», — коментує Галина Ободець, директорка департаменту ВТМ EVA. 

298
Коментар від Facebook