Дизайни EVA взяли «золото» на міжнародному конкурсі

Над упаковкою кожного товару ВТМ (власних торгових марок) працює ціла команда дизайнерів EVAfamily. Їх першокласну роботу встиг оцінити не тільки український споживач, а й судді міжнародного конкурсу дизайну пакування власних торгових марок Vertex Award 2021. Одразу дві торгові марки EVA цьогоріч взяли на конкурсі «золото», обійшовши 600 проєктів із 41 країни світу, це: ТМ LuckyPin і ТМ Rambootan.

Нагороду в категорії Baby («Малюк») отримало пакування бренда LuckyPin. Під цією торговою маркою з осені 2019 року випускаються підгузки для малюків. На зворотному боці пакування —ілюстрації у стилі віммельбух (розвивальні книжки-розглядалки для дітей), що допомагають вивчати з малюком різних тварин. Кожен розмір підгузків присвячений окремій тематиці: «Граюсь удома», «Відпочиваю на фермі», «Вивчаю місто», «Подорожую до зоопарку».


Другий наш переможець в категорії New Brand («Новий бренд») упаковка ТМ Rambootan (випускається з 2020 р.). В асортименті продукти для моделювання зачісок. У лінійці присутні як традиційні засоби (лак, мус, паста), так й інноваційні (наприклад, джем для укладки). Дизайн пакування втілив концепцію бренда — ідею різноманіття та вільного духу, можливість для кожного знайти саме той засіб, який допоможе підкреслити його особисті переваги та стиль. 


«…Обидві марки-переможниці є інхаус-проєктами, тобто їх розробка повністю проходила всередині компанії без залучення агенцій. Багато хто, дізнавшись про це, дуже дивується, що для нас свого роду комплімент», - ділиться Вероніка Шляхова, начальниця відділу дизайну ВТМ.

«Дизайн упаковок підгузків ТМ LuckyPin — це моя розробка з використанням авторських ліцензійних зображень. З приводу нього були деякі сумніви. У цій категорії для нашого ринку звичніше використовувати зображення мам і дітей, ніж кумедних тварин. Запропонований нами дизайн характерний, скоріше, для азійських країн, тому було незрозуміло, як його сприймуть майбутні покупці. 

Упаковку LuckyPin ми вперше опрацьовували, використовуючи підхід сервіс-дизайну: створили реальний прототип, а потім бренд-менеджер провів опитування серед потенційних покупців. Майже всім опитаним ідея з тваринами і розвивальним віммельбухом дуже сподобалася, тому вона і була прийнята в розробку», - розповідає Вероніка. 

Оформлення упаковки ТМ Rambootan створене дизайнеркою відділу Юлією Незять. Стиль прийняли в роботу легко, тому як він відмінно втілив ідею бренд-менеджера марки.


Переможців Vertex Award визначало журі з представниками 9 країн світу (18 галузевих експертів, що працюють у креативній індустрії та ритейлі). 

«Ми вдруге беремо участь у цьому престижному конкурсі. Минулого року отримали бронзову нагороду, а вже цьогоріч одразу дві наших розробки поцілили в «золото»! Я неймовірно вдячна нашій команді і пишаюся тим, що покупці магазинів EVA з усієї України можуть користуватися якісними продуктами й до того ж отримувати візуальне задоволення», — коментує Галина Ободець, директорка департаменту ВТМ. 

568
Коментар від Facebook