Люблять в Україні, визнають у світі: товари українських марок здобули міжнародні нагороди

22 та 23 травня 2023 року в Амстердамі назвали переможців одразу двох найважливіших світових премій в галузі власних торгових марок – Vertex Awards 2023 та Private Label Manufactures Association 2023 International Salute to Excellence Awards. Журі обох конкурсів відзначило нагородами товари власних марок EVA.

На Х ювілейному міжнародному конкурсі дизайну пакування власних торгових марок Vertex Awards срібну нагороду в категорії BEAUTY здобула парфумована вода-унісекс Fabien Marche Alchimiste An02. Стильний та лаконічний дизайн пакування даного продукту – внутрішня розробка EVA. 

«Продукція власних марок EVA вже вчетверте бере участь у Vertex Awards і ще жодного разу не залишилась без відзнак попри потужну конкуренцію», – підкреслила директорка департаменту власних торгових марок Галина Ободець. Цьогоріч за нагороди Vertex Awards змагались понад 600 заявок від 79 ритейлерів з 59 країн: Китаю, Австралії, Нідерландів тощо. За критеріями креативності, інформативності, конкурентоспроможності та інноваційності пакування переможців з-поміж них визначило авторитетне журі, до складу якого увійшли галузеві експерти (представники креативної індустрії та ритейлу).

Міжнародна виставка-конкурс Private Label Manufactures Association 2023 International Salute to Excellence Awards принесла мережі EVA ще 2 нагороди. Очищувальні кульки для обличчя ABOUT face Anti-Pollution отримали відзнаку в категорії FACE CLEANSER з такими коментарями журі: «Добре для літака та подорожей», «10 за концепцію», «Чудова текстура», «Гарна концепція». Нагороду в категорії HAIR CONDITIONERS & MASKS для другого продукту-переможцякрем-спрею для волосся 15 в 1 ABOUT hair Кератинове розгладження – журі супроводило коментарями: «Чудова концепція», «Гарна упаковка», «Дуже гарний продукт».

У 2023 році на конкурсі International Salute to Excellence Awards було представлено понад 500 проєктів від 64 ритейлерів з 20 країн світу. До складу журі, яке вирішило долю номінантів, увійшли авторитетні представники роздрібної торгівлі, виробництва, маркетингу та торгової журналістики. Продукцію вони оцінювали за  співвідношенням ціни та якості, концепцією і дизайном пакування.

«Ми раді, що й цього року війна не завадила нам успішно взяти участь у найпрестижніших змаганнях в галузі ВТМ. Високі результати, які наші товари демонструють на цих конкурсах з року в рік, свідчать про те, що команда департаменту ВТМ добре відчуває актуальні світові тенденції і створює для клієнтів EVA дійсно найкраще», – підсумувала Галина Ободець. 

EVA – єдина компанія зі сфери українського ритейлу, яка представила вітчизняний бізнес на даних конкурсах. 

1098
Коментар від Facebook