Від серветок до квадрокоптерів: як працюють соціальні проекти EVA

П’ять місяців війни дали зрозуміти: те, що раніше здавалось неможливим, тепер вирішується за кілька тижнів або навіть днів. Вся EVAfamily свідок цьому: ми не перестаємо захоплюватись тим, як наші клієнти щодня підтримують ініціативи компанії.  Далі – трохи про спільні результати, вартістю в мільйони гривень.  

Оперативний штаб

26 лютого почала роботу команда, що обробляє запити на гумдопомогу. І за цей час частина EVAfamily обробила 358 звернень зі 138 міст у всіх областях України. Всього для ТРО, ЗСУ, медичних закладів, шелтерів для переселенців, волонтерських та громадських організацій передано понад 105 тис. одиниць товарів першої необхідності на суму близько 4,5 млн грн.

Обіди для бійців 

З кінця лютого на повну працює і кухня в центральному офісі: щодня, включно з вихідними, там готують 120-150 обідів, які потім доставляють пораненим бійцям, що знаходяться на лікуванні в обласній клінічній лікарні ім. Мечникова. Більш того, у липні ініціативу підтримала Асоціація Футболу Дніпропетровської області, представники якої надали крупи, макаронні вироби, масло, консерви, печиво та інші продукти для приготування обідів!

Складський конвеєр для GoodWill

Крім того, EVA передала один зі своїх складських конвеєрів благодійному фонду GoodWill (м. Київ). А партнер компанії «Розумна Інтралогістика» безкоштовно допоміг з установкою та налагодженням. Тепер працівники фонду зможуть швидше сортувати гуманітарні вантажі та ефективніше надавати допомогу потребуючим. Це, між іншим, 7к продуктових наборів за добу!

Обладнання для військових

У липні за запитом підрозділу аеророзвідки однієї з військових частин ЗСУ компанія придбала та передала захисникам України 2 квадрокоптери DJI Mavic 3 вартістю близько 220 тис. грн. 

EVAfamily & клієнти: спільна допомога 

Проєкт «Корзини допомоги» — це невеличкі кошики в магазинах EVA, які можна знайти в магазинах Львова та області. В них клієнти залишають оплачені товари для ЗСУ, ТрО і лікарень. За майже три місяці в них зібрали близько 150 коробок із допомогою. Першу партію – 83 коробки (понад 2200 одиниць продукції) вже передано партнеру проєкту БФ «КОЛО», який розподілив отримані товари на потреби 2 військових частин, окремого батальйону спеціального призначення, БПСПОП та ДФТГ. Решта допомоги буде передана фонду в рамках другої партії разом з іншими товарами, зібраними завдяки клієнтам. З детальними умовами ініціативи «Корзини допомоги» та звітами можна ознайомитись на сайті EVA.UA. 

Проєкт «Підтримай захисників» діє по всій мережі EVA. Будь який клієнт може перевести на касах магазинів будь-яку добровільну суму від 1 грн на користь фонду «Повернись живим» для допомоги ЗСУ. Наразі до ініціативи долучились понад 450 тис. клієнтів. Станом на 21 липня фонду «Повернись живим» перераховано 4 106 344 грн. Проєкт набуває популярності, про що свідчить динаміка зборів. За другий місяць клієнти EVA переказали на користь ЗСУ 2 990 128 грн (на 168% більше, ніж у перший місяць – 1 116 216 грн). На зібрані кошти для військових придбані:

45 міношукачів (499 500 грн);

180 саперних комплектів (619 920 грн);

341 балістичний шолом (2 993 298 грн).

Звіт фонду «Повернись живим» про використання коштів розміщено на сторінці проєкту.

«Дитинство без війни» – проєкт, направлений на евакуацію дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки, до Туреччини задля їх безпеки. Наразі в рамках ініціативи евакуйовано близько 2000 дітей та осіб, що їх супроводжують. Загалом вона розрахована на 3000 дітей, а сума необхідних інвестицій складає близько 13 000 000 доларів. Ініціатором, співорганізатором та ключовим спонсором ініціативи є Руслан Шостак – співзасновник EVA. Супровід проєкту здійснюють також уряди та державні органи України й Туреччини, зокрема Посольство України в Турецькій Республіці в особі посла Василя Боднара і Консульство України в Анталії. 

Клієнти мережі, які є користувачами програми лояльності «EVA МОЗАЇКА», можуть переказувати на користь ініціативи свої бонуси. Зробити це можна на сторінці «Благодійність» сайту EVA BLOG, у мобільному додатку EVA та на касах магазинів. 

Станом на 25 липня 2022 року до проєкту долучились понад 25 тис. учасників програми лояльності. На підтримку ініціативи зібрано понад 323 тис. грн у вигляді бонусів. Всі зібрані кошти направляються на забезпечення евакуйованих дітей продуктами харчування. Так вже витрачено 238 тис. грн, на які закуплено:

11 134 кг овочів та фруктів;

7 308 л питної води;

526 кг ковбасних виробів. 

Решту зібраних коштів буде використано на наступні закупи. 

Для нас кожен з цих проектів – про неймовірне. Про те, як українці, не роздумуючи, підтримують одне одного. І це вражає. Ми в EVAfamily так само продовжуємо рухатись вперед, тримаючи оборону і чекаючи на перемогу!


161
Коментар від Facebook