EVA серед 50-ти найдорожчих брендів України

У жовтні  видання NEW VOICE опублікувало перелік 50 найдорожчих брендів України, підготований агенцією MPP Consulting. До нього увійшли 11 ритейлерів: АТБ, «Сільпо», «Епіцентр», COMFY, NOVUS, «Фокстрот», EVA, «Фора», VARUS, «Коло», а також вітчизняний e-com гігант Rozetka. EVA з результатом $ 15,2 млн на 8 місці.

У своїх оцінках агенція MPP Consulting виходила з інвестиційного, географічного, технологічного та конкурентного факторів, а також унікального ідентифікатора і композитного фінансового показника.

У 2023-му нам виповнився 21 рік. За цей час від першого магазину у Дніпрі ми відкрили понад 1000 торгових точок по всій Україні, отримавши звання найбільшого українського ритейлера у сегменті drogerie. Запустили і активно розвиваємо інтернет-магазин EVA.UA. Сьогодні з нами команда в 13 000+ працівників. Товарообіг у 2022 році склав 15,7 млрд грн. 

Як зазначено у матеріалі NV, вартість бренду у списку – це «виключно вартість торговельної марки (імені) без урахування виробничих потужностей, інфраструктури компанії, патентів, винаходів та інших матеріальних або інтелектуальних цінностей». 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Від серветок до квадрокоптерів: як працюють соціальні проекти EVA

До переліку не включали іноземні торговельні марки, що представлені на ринку України, бренди, котрі належать держкомпаніям-монополістам, а також фірмам, активи яких в Україні заарештовані. 

3070
Коментар від Facebook