100 млн проданих товарів і перший в Україні автомат з колготками – новини ВТМ

Одразу дві великі новини стосовно роботи власних торговий марок EVA з’явились наприкінці 2020-го. Вперше в історії спеціалісти напрямку ВТМ реалізували 100 мільйонів одиниць товару ВТМ на рік, а також – встановили перший в Україні вендинговий апарат з продажу колготок (власної торгової марки Viv’en Petty).

В портфелі EVA наразі - 48 власних торгових марок. Вперше з моменту існування EVA перетнула психологічний рубіж у 100 мільйонів одиниць проданого товару власних торгових марок протягом 2020 року. 

Також напрямок власних торгових марок EVA починає тестування нового інструменту продажів —через вендингові апарати. Безконтактна торгівля поступово стане одним з трендів вітчизняного рітейлу і саме зараз компанія  запроваджує новий формат торгівлі. 

Перші три апарати вже встановлені: в київських ТЦ «Піраміда» і «Retroville» та дніпровському «Каравані». В них можна придбати колготки власної торгової марки - Viv’en Petty. Рішення про масштабування проекту буде прийнято навесні 2021 року за результатами роботи в поточному сезоні.

У разі успішності вендингового експерименту EVA планує встановити ще близько 10 апаратів на нових локаціях, на яких не має магазинів мережі. Розглядається також варіант розміщення не лише в торговельних центрах, а й в установах, де працюють чи навчаються клієнти, але через зайнятість не завжди мають змогу відвідати магазин. 

Окрім апаратів з продажу панчішно-шкарпеткових виробів, що змінюватимуть асортимент залежно від сезону, розглядається можливість встановлювати вендингові апарати і з продажу косметичних товарів. Також в планах впровадження електронних цінників у вендингових апаратах, що буде зручно не тільки покупцям, а й персоналу. Адже в період акцій не потрібно буде в кожному апараті переклеювати цінники – достатньо ввести через комп’ютер нову акційну ціну.

Ще один плюс вендингових апаратів – ніяких складнощів з отриманням решти! Оскільки кожен такий автомат з безготівковою оплатою приймає усі види платіжних карт: і з чіпом, і з магнітною стрічкою. Процедура покупки займає всього 10-15 секунд. Необхідно тільки визначитись з товаром, знайти і обрати його на сенсорної панелі, оплатити банківською карткою і отримати у віконці видачі знизу. 

За перший же місяць роботи доля продажів з вендингових апаратів склала 47-50% у категорії та близько 10% серед товарів власних торгових марок.

Нагадаємо, private label EVA у 2020 році отримали чотири нові нагороди. Бренд компанії Genetic Lab GEN 96 отримав нагороду на  цьогорічному міжнародному конкурсі дизайну і упаковки власних торгових марок Vertex Awards. Потім - у вересні 2020 року вдруге перемогла на міжнародній виставці-конкурсі  PLMA 2020 International «Salute to Excellence Awards» власна торгова марка EVA - «Green Way Wooden stick». І, нарешті, в Києві ТМ Crazy MO та ТМ Lucky Pin отримали національне визнання на бізнес-форумі PrivateLabel-2020: «Рітейлер та виробник - курс на розвиток» —«За внесок у розвиток товарної категорії»  і «Прорив року». 

397
Коментар від Facebook