"Людей щастя" в EVA стає більше!

"Людей щастя" в EVA стає більше!

Що робить працівник центрального офісу раз на квартал?) Причому, КОЖЕН – від офіс-менеджера до вищого керівника? Правильно, перевіряє кількість цукерок, подарованих колегами. Так, так, це не помилка! 

Згадайте, ми вже писали, що EVA раз на квартал перевіряє «температуру» відносин в колективі за допомогою анонімного, а відтак — більш чесного опитування. Його мета– зібрати відгуки і проаналізувати наскільки співробітникам комфортно один з одним. За результатами ті, про кого колеги відгукнулись позитивно, отримують електронну цукерку – свого роду «лайк» на сторінці особистого профілю. Кількість цукерок дорівнює кількості позитивних відгуків від колег.

Опитування кінця березня-2021 показало, що EVAfamily все активніше включається в процес і вже навіть ставить свої рекорди. Так, неймовірну організованість в цьому році виявили відразу два департаменти – Департамент власних торгових марок і Департамент розвитку. Співробітники пройшли опитування в ПОВНОМУ складі.

За сумою отриманих цукерок від колег в лідери вибився Департамент інформаційних технологій (ДІТ) – 735 штук. 

Також є і особисті рекорди: окрім показників всьго департаменту, відзначаються також ті працівники, які зі значним відривом випереджають інших за кількістю цукерок. Це – наші #людищастя. В цьому році завдяки опитуванню було виявлено 807 #людейщастя, які в сумі отримали 4029 цукерок. Просто приголомшливий результат, погодьтеся!

Опитування по Моделі сервісу — вже приємна традиція нашого центрального офіс). Воно допомагає не тільки знайти і заохотити кращих співробітників на думку колективу, а й визначити «антигероїв» і вирішити конфліктні питання.

Гейміфікація (заробляння цукерок), а головне отримання чесного відгуку про свою роботу – фактори, які роблять опитування за Моделлю сервісу цікавим і в результаті надихають співробітників ставати краще і допомагати іншим.

Коментар від Facebook