Як отримати електронну цукерку, або все про гейміфікацію роботи в EVA
Днями в центральному офісі завершилось чергове електронне опитування працівників. І про це варто знати дві речі: 1)опитування демонструє, наскільки комфортно працювати разом з колегами, 2) воно повністю анонімне.
Тільки уявіть: тисяча різних думок і вражень про роботу в центральному офісі EVA. Працівники в анкеті розповідають, кого з колег з радістю запросили б на спільний проект або на каву, а з ким намагаються перетинатись по роботі якомога рідше. І це прекрасний спосіб оцінити професійні якості співробітника, а також зрозуміти реальну температуру відносин в колективі!
Ті, хто за результатами опитування отримують схвальний відгук, бачать нову електронну «цукерку» - такий собі «лайк» на сторінці особистого профілю. Скільки цукерок – стільки колег вас «похвалили».
Після кожного такого опитування аналітики, менеджери, керівники – всі починають рахувати свої цукерки. І варто бачити цей щирий захват від кожної нової, адже це — комплімент твоїм професійним і особистим якостям! До того ж, анонімний, а отже – чесний!
Негативні відгуки також фіксуються в системі, щоб виявити «антигероїв» окремо. Керівників тих відділів, в яких співробітники отримують «анти-цукерок» більше за інших, інформують про це. Адже, робота їх підлеглих впливає на інших, тож на це варто звернути увагу. Звичайно ж, в особистому порядку, наприклад провести бесіду face-to-face і спробувати разом вирішити конфліктні питання.
Після кожного опитування складається рейтинг «цукеркових героїв» (тих, хто отримав компліментів більше за інших), особливо перша трійка переможців. Вони отримують публічну подяку за прекрасну роботу. І повірте, така мотивація — сильніше за все надихає ставати краще, допомагати іншим і не витрачати час на безглузді конфлікти.
На перший погляд, гейміфікація – максимально проста. Але вже в перші місяці вона показала вражаючі результати. З’явився відчутий відрив за кількістю цукерок не тільки між окремими працівниками, а навіть – між різними департаментами! Для всіх – це ще один привід взяти за приклад діючу у департаменті-переможці модель роботи і відтворити у її у себе. А колегам – подякувати)
Офіс кожного разу із задоволенням «грає в цукерки» и одночасно отримує чесний коментар від інших стосовно своєї роботи.