Контакт-центру EVA три роки!

Покупці ніколи не бачили їх наживо, проте легко впізнають за голосами. Кожен з них приймає по 150 звернень від клієнтів за зміну і завжди залишається привітним. Вони – наші іменинники і наша гордість, контакт-центр EVA, — святкують триріччя!

За ці три роки колегам є що згадати і є чим пишатись: це 1,8 млн прийнятих дзвінків, а на місяць це 200 годин спілкування з клієнтом. Причому,  кожен дзвінок — не абстрактне звернення, а особисте прохання клієнта компанії. Саме тому оператор вечірньої зміни просить свого колегу з ранкової зміни обов’язково повідомити Ганні Семенівні, що у продажу з’явився гель для душу «Гавайський бриз», який вона замовляла.

З усіх можливих каналів комунікації 95% припадає саме на телефонні дзвінки, 2,5% клієнтів роблять замовлення через форму зворотного зв’язку, 2% чекають на зворотній дзвінок і 0,5% використовують для запитів соціальні мережі. Можливо, тому постійні клієнти EVA пізнають операторів контакт-центру за голосом.

«Навантаження на персонал контакт-центру EVA, який у ці дні відзначає 3-ю річницю, значно зросло, особливо по лінії інтернет-магазину. Так, у березні кількість дзвінків та звернень до контакт-центру збільшилось у 3,5 рази. Ми продовжуємо рости швидкими темпами і впевнена, що у 2020 році ми досягнемо ще більш неймовірних результатів», - говорить керівник контакт-центру Лінії магазинів EVA Поліна Слєсарєва.

У 2020 році Лінія магазинів EVA планує збільшити штат КЦ до 65 чоловік, аби мати змогу ще більш оперативно реагувати на звернення клієнтів у всіх каналах комунікацій. 

125
Коментар від Facebook